Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

A szerelősoron az inzert beágyazó berendezés félautomata üzemben működő gép. Az állomás a kézileg, melegen beágyazandó inzertekkel, valamint fröccsöntött munkadarabokkal való feltöltése után az inzertet indukciós hevítő berendezéssel felhevíti, majd a felhevítés után bepréseli az alkatrészbe.

A berendezés 5 féle típust képes jelenleg gyártani. Az egyes típusukra való átálláshoz a csere ülékek kézi cseréje szükséges csupán.

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

Porsche V8 Szívócső és töltőlevegő cső szerelősor egyes állomásai

A végellenőrző és tömítettség vizsgáló állomás szintén félautomata üzemmódú. Ez az egység a fenti állomás által összeszerelt alkatrészt szerelés után ellenőrzi. Figyeli az elemek meglétét, majd utána ellenőrzi a munkadarab tömítettségét. A WOCO előírásának megfelelően, a berendezés képes vákuummal is ellenőrizni.

Az egység jelenleg 4 féle típus tesztelésére alkalmas, melyhez így 4 db csere ülék tartozik. Az ülékek cseréjéhez külön szerelés nem szükséges, mivel az ülékek a helyükre történő becsúsztatása után automatikusan csatlakoznak a géphez, megtáplálva elektromossággal és levegővel.